Rögzíthet új fizikai leltárfelvételt, a leltár alapadatait, például a leltározókat, a fizikai helyszíneket, a felveendő eszközök körét, a leltározás során rögzítendő adatokat.
Beolvashat más ügyviteli rendszereiben rendelkezésre álló eszköznyilvántartási adatokat. A Cardeon Eszköznyilvántartó rendszer használata esetén ezt egy gombnyomással megteheti.
Készíthet leltár ütemtervet, a feladatkiosztás során személyre szólóan rögzítheti a leltárfeladatokat.
A leltárfelvétel során a leltározók a beállított jogosultságok által meghatározott keretek között vehetnek fel új eszközöket, vagy új, a leltárfelvételt megelőzően nem definiált adatokat a fellelt eszközökhöz
A leltározandó helységek listája térképként segíti a leltározót, ez garantálja, hogy semmelyik helység ne maradjon ki a leltárfelvételből. Az eszköz egyeztető leltárfelvételek során a leltárt megelőzően beolvasott eszközállomány biztosítja, hogy minden leltározó minden eszközcsoportra gondoljon a leltárfelvétel során.
Egyedülálló módon a webes Cardeon Eszközleltározó megoldás off-line üzemmódban is használható. Az előkészített leltáradatokat olvassák be a leltározók számítógépére és már kezdődhet is a leltárfelvétel. Az off-line működésnek köszönhetően a leltározók on-line elérés nélkül is el tudják végezni leltárfelvételt. Abban a pillanatban, amikor a leltározó gépe ismét csatlakozik az internethez a leltárfelvételi adatokat a Cardeon Eszközleltározó szoftver azonnal szinkronizálja az on-line adatbázissal, így a leltárfelvétel során felvett adatokat akár a leltárfelvétellel együtt, azzal szinkronban megjelennek a központi on-line adatbázisban is.
A leltár során felmerülő kérdések chat formában is felthetőek, így a leltározók nem csak a felmerülő problémákról értesülnek, de azonnal látják, hogy a leltárvezető milyen megoldást talált ki, milyen új utasítást adott ki, akár a leltárfelvétel során ad-hoc.
A rendszer beépített önellenőrzés támogató funkciója illetve mintavételes ellenőrzés alrendszere jelent garanciát arra, hogy a Cardeon Eszközleltározó megoldással minden korábbinál pontosabb, magasabb színvonalú leltárfelvételt vehessen fel.
Beépítésre került a leltárfelvételhez illetve a leltár dokumentációhoz kapcsolódó összes riport, többek között a leltárívek, a leltár jelentések, az egyező, hiány- és többletlisták. A rendszer automatikusan elkészíti az összes olyan jelentést, amelyet a leltárban résztvevőknek alá kell írniuk, részben a leltár valóságtartalmának igazolása érdekében, részben azért, hogy fizikai leltárfelvételünk megfeleljen a jogszabályi előírásoknak.
A leltár kiértékelést beépített algoritmusok, okos szűrések illetve a felhasználó keze alá dolgozó manuális egyeztető felületek segítik. A kiértékelést nem csak a teljes leltárfelvételt követően kezdheti meg, az on-line illetve automatikusan szinkronizáló off-line működés lehetőséget biztosít arra is, hogy a leltárkiértékelést kollégái már a leltárfelvétel ideje alatt elkezdjék, így a leltározás teljes időtartalma lényegesen lerövidíthető. A leltárkiértékelést egyező, hiány illetve többlet táblázatok teszik áttekinthetővé, ezen listák aktuális állapota jelzi a leltárkiértékelés előrehaladását.
A Cardeon Eszközleltározó szoftver
- kitűnően használható tárgyi eszköz, vagy készlet leltározáshoz
- egyaránt támogatja a feltáró, az ellenőrző és a mintavételes fizikai leltárfelvételt
- alkalmas intelligens adatgyűjtővel, vonalkódolvasóval vagy manuális rögzítéssel történő leltárfelvételhez
- a leltárfelvétel történhet az Eszköznyilvántartó rendszerekből előre betöltött lista alapján vagy adatrögzítéssel.