Leltár szoftver megoldások


K2D Tárgyi Eszköz modul

Eszköz Nyilvántartó rendszer

Cardeon EszközLeltározó rendszer

Cardeon Dolgozói Önbevalló portál

Az eszközök leltározása az adminisztráció egyik legkevésbé kellemes feladata. Ugyanis szinte mindenben különbözik a napi, könnyen adminisztrálható feladatoktól:
Ritkán kell elvégezni, ezért nincsenek begyakorolt, jól működő rutinok.
Az alap nyilvántartások nem áttekinthetőek, a könyvelési rendszerben szerepelnek a tárgyi eszköz számlák, ezek azonban nehezen köthetőek össze a fizikai eszközzel. Hiába vannak akár megbízható leltárazonosítók, az új beszerzések beazonosítása, az eszközök fizikai megtalálása nem egyszerű feladat. Nehéz a feladatot 100%-os pontossággal elvégezni, ezért senki sem foglalkozik vele szívesen.
Az adminisztráció különösen nehéz, ha sok személyt érint a feladat. Kevés olyan adminisztrációs feladat van, ami annyi embert érintene, mint az eszközök fizikai leltározása. Ugyanis minden dolgozó használ tárgyi eszközöket, számos közülük személyre szólóan kerül kiadásra.
Az irodai adminisztratív feladatokat sok ezer célszoftver támogatja. Ugyanakkor az eszközök hatékony követésére, a leltározási munka támogatására eddig hiányoztak a valós segítséget nyújtó célalkalmazások. Ezt a hiányt pótolja a Cardeon Magyarország három egyedülálló célrendszere:
  • 1Cardeon Eszköznyilvántartó Rendszer pontosan nyilvántarthatja és követheti tárgyi eszközeit.
  • 2Cardeon Eszközleltározó Rendszer hatékony támogatást ad a leltárfelvétel során és egyedülállóan egyszerűvé teszi a felvett leltárállomány kiértékelését
  • 3Cardeon Dolgozói Önbevalló Rendszer a tárgyi eszköz leltározás legnehezebb, ezért sokszor figyelembe sem vett szegmensére, a dolgozóknál lévő eszközök leltárnyilvántartásba vételére kínál egyedülálló megoldást

Az eszköz nyilvántartást, leltározást még soha nem volt ennyire egyszerű elvégezni belső erőforrásokkal!

A három célrendszer önmagában is alkalmazható, a saját területén megállja a helyét, hasznos támogatást nyújtva vállalkozásának. Ugyanakkor a három megoldás együtt egészet alkot, a Cardeon Eszköznyilvántartó rendszerben vezetett eszközök állománya a Cardeon Eszközleltározó segítségével elvégzett fizikai leltárfelvétellel és –kiértékeléssel pontosítható, a Cardeon Dolgozói Önbevalló rendszer pedig még a dolgozók részére kiadott eszközökről is pontos adatok leltárnyilvántartásba vételét teszi lehetővé.

Mindhárom rendszerünk, a Cardeon Eszköznyilvántartó Rendszer, a Cardeon Eszközleltározó Rendszer a Cardeon Dolgozói Önbevalló Rendszer teljesen WEB alapú, ezért a rendszer használatba vétele a felhasználói számítógépeken semmilyen telepítést nem igényel, a szoftver használatához kizárólag internet elérésre van szükség.

Oldja meg véglegesen eszköz nyilvántartási és leltározási gondjait a Cardeon professzionális Eszköznyilvántartó és leltár támogató alkalmazásaival! Végezze az eszközökkel kapcsolatos adminisztratív tevékenységet ugyanolyan megbízhatón, ugyanolyan professzionálisan, mint a napi könyvelési feladatokat!

Kérjen ajánlatot most!

Kapcsolat


Cardeon Magyarország Kft.

1033 Budapest, Szőlőkert u. 4/B.
Tel.: +36 20 966 2339
Email: leltar@cardeon.hu
www.cardeon.hu